Thursday, February 17, 2011

salam maulidurrasul^^

salam maulidurrasul semua,,,hhehe
x smpat nak mampos pos entri baru....hari ni baru berpeluang(ngeh3)
alhamdulillah...kita diberi peluang untuk berselawat keatas nabi lagi hingga ke hari ini.
sungguh aku kagum dengan idola aku ni.baginda semasa hayatnya memperjuangkan islam untuk umat tercinta...


Allah,...kadang2 aku terlalai untuk menunaikan perintah-Mu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V




hehehe,,,,pesanan ringkas daripada penjaja penaja.
selain tue kan,,,,ari tue 14 feb kat UPSI memang kitorang promot abis-abisan pasal valentine day ni
supaya xde orang sebok-sebok nak meraikannya.alhamdulillah,,,,bgus tue.aku memang sokong bab cenggini
thumbs up la.caya sama lu.haha

hehe,,,,masing-masing ade otak nak pk.so pk2 kan dan selamat ber pk.
haha
em,,,,,tapi sayangnye aku x g surau pon.dok sebok wat taik mata asemen sampai ta sempat nak g surau
(ala....alasan je tue...nak pegi tue pegi je la)
arrramak!heheh..................

pe pon.....aku ucapkan kepada yg couple mapel tue behave yourself.tue je la.jgn kerana cinta korang sanggup gadaikan ape yg ade(opssss...hehe).n satu g pesan aku(cam wasiat daaa)
x yah pening2kan kepala otak yg da berabuk tue ngan macam2 pemikiran yg x patut di pk kan
senang kata jangan pk banyak sangat la...kang jap g meletop lak kapla...ngeh3^^

SALAM MAULIDURRASUL,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,^^

11 comments:

RaRa ShAhErA said...

salam... sy dh folo awk :)
pleaz folo me bck dear http://rarashahera.blogspot.com/ :)

pha is said...

salam maulidur rasul jugak.... thanks sbb sudi follow saya...

ira said...

rara:oke^^thnx folo ye
pha:no hal^^

FurBall said...

wah..tq polo..jejeje..n selamat memulakan hidup menulis blog.tp ad lah sikit dua nak bgtau.kalu boley ruang untuk komen bagi lah pop up.boley atur kat setting.sbb lagi senang orang nak komen n teruskan membaca.jejejeje~_~selamat berblog

ira said...

oh....haha
thanx...al maklumla..blogger baru
ngeh3
pe pon thnx ye^^

FurBall said...

same2 jew blogger baru.tp untuk kesenangan bersama..kipidap..jejeje

ira said...

haha,,,da try wat saranan FurBall..
baru ku tahu,,,^^

lalink7 said...

salam Maulidurasul kembali..

imah said...

^^!
imah dah follow ira balik..
tq coz follow imah..

salam kenal dari dunia blog..

imah said...

eh.. boleh ira bagi nama, no fon, alamat? imah nak bagi present ^^!

tq coz being my 50th follower ^^

emailkan kat kasturimewangi_15@yahoo.com

tq ^^

ira said...

lalink7: =)
imah: salam kenal imah^^
thnx folo balek.hoho
t sy emel,,