Wednesday, February 9, 2011

minor oh minor!

As salam....minggu ni kepala otak aku memang serabut memikirkan minor yang kitorang dak2 sem 2 kat UPSI ni kene amik...adeh,,,=,=
Da la agak banyak gak assgmnt kene anta...huhu 






Uhuh...penat lelah gak r g naik turon tangga,,pegi sana pegi sini mintak lempang pandangan, pendapat dan caci maki,eh...
macam bola kene tolak sana,sini,situ,grrr
sabar2,,,hati aku kata...tapi perot aku asik cakap,,,,lapar...lapar...
erghh kacau daun betik tol r perot aku ni.haha

sabar ye hati.....huhu

Alhamdulillah..dengan sokongan padu,jitu,saksama,adil dan bermacam-macam lagilah...akhirnya..
akhirnya,,kini pasti kumerasai,,,adoii,,,da nak nyanyi lak aku...
Akhirnya aku telah memilih Matematik sebagai minor aku^^
haha..
abang aku cakap (abang kandung ok),matematik senang law ko rajen buat latihan,beliau kata insyaAllah aku bole wat,,,hehe.gumbira x terkata aku dengar sokongan beliau tuh.:)

Sangkut takot tue memang r,,,p aku akan cayok gak.haha
gambateh ira!

nape takot?? yela,,,,takot aku kantoi x bole wat ngan jayanye...
ngee~...              








4 comments:

Piah Becok said...

dulu kita takde minor-minor pun.. tapi tula, kite tak stadi upsi, memang le takde minor... aisyyy

ira said...

haha...mmgla
upsi je ade minor la.hehe

Ila9591 said...

huhu...comel la~ hahaha

ira said...

ngeh3~ kmu pon comel la^^