Saturday, March 5, 2011

disini....

fuyyyyooooooo....lama gak aku tak update blog..huhu


'goblog'ger: woi ira!ko g mane ha?idop g ko ye?asal tak tunggu taun depan baru nak jenguk   blog ko yg burok ni? 
aku: ah! ko ni....kecah r...aku bz sikit la....
'goblog'ger: da bersawang ko nye blog ni..ta reti2 nak kemas ke?sengal kuasa lapan tol
aku: hesy...suke ati limpa, hempedu ngn sistem hadam aku la...sibok cam jamban tol.


aku update aku nye blog nie pon gune berok belaan akak aku yang sial tahap hanjing busuk tepi longkang...
hehe...pepon maceh ye kak...kasi aku tumpang kat bilik ko yang kecik cam reban ayam selesa dan bersih sentiasa.hehe
akak aku blaja kat maktab eh2 IPG ilmu khas kat cheras..TESL tue..


da tinggal jalan ni je....reban ayam da roboh..hahah


hehe...tadi aku jalan-jalan cari setan ketenangan ngan akak aku..hehe
kat tesco cheras je..pastue balik tue kena hujan lak.kedekot tol akak aku..soh jalan kaki je balik.peh!haha
nasib baik tadi de belanja makan...law tak mau lebam bijik mata de kena penumbuk aku(oke aku tipu)


oh ye....ari tue imah kasi adiah kat aku.thnx ek.
ko mmg dak baek.ngeh3....


aku adios dulu r...si berok sial nie nak mintak penampo lak..eiii pisyang tol
~pisyang~

No comments: