Saturday, March 12, 2011

suka & rela = sukarelawan

tajuk yang kat atas tue aku je reka..jangan memandai lak pk tue formula umtuk menempa maut kejayaan..
tadi aku g perjumpaan kelab briged atau bahasa Ugandanya sukarelawan yang membantu untuk sebarang majlis/program kat UPSI...


yep...aku masuk...nape??x caya?aku memang baikla...sape yg cakap aku jahat tue?
tapir sungguh!(amaran keras tue)
aku memang minat babi bab2 cenggini...melakukan sesuatu untuk menimba perigi buta pengalaman..
banyak pekdahnya selain cakap ngan mak bedah..
aku x harap sijil atau hadiah penghargaan pon masuk bendalah nie.....yg aku nak cuma pengalaman & pengetahuan sebelum melangkah ke alam kubur sekolah..(hesy...gerun lak tetibe)


logo kelab BRIGED yg aku join....canggih an??

best gak kitorang nye ice breaking tadi walaupon kekadang aku rasa nak hentak kerusi n meja kat situ yg halang laluan aku....
memang bebanyak tima kasih la aku ucapkan unuk MT dan rakan EXCO yang ada dalam kelab tue...abg2 n akak2 senior...thums up!
balek2 je cam besela kene buat peraduan sape cepat de dpt nek bas...bas malam memang haru sikit...
kene berebut2 cam dapat duit syiling pengantin tabur masa kecik2 dulu....huh..
tue la realiti kehidupan...ceh~

sebelom sampai umah, aku tepon akak aku n de cakap de da beli crmin mate baru............
n yg jelasnye.........aku memang jeles!wahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
nak gak!!!!!!!!!hesy....mak aku cakap gune duet sendirila...10 taun g la...

p/s:aku baca berita pasal tsunami kat jepun tue n yg pasti aku sgt2 terkezut umpama baru terkena renjatan letrik....takziah...mintak dijauhkan dari terkena kat Malaysia nie...

2 comments:

Anonymous said...

sukarelawan mmg best tp dalam keadaan terpaksa benda tu akan jg paksarelawan..

ira said...

chocochocky:hehe...tol3.stuju sgt^^