Wednesday, March 9, 2011

irfan khairi

jangan salah paham ek....tue tugasan asemen aku
kene cari pasal tokoh sama ada tempatan 
mahupon luar negara...agaggggaaa....
banyak r gak aku jumpe artikel pasal beliau tue
baru aku tawu de lebih pemes daripada aku..
adoiii camne ni...ingatkan aku lagi pemes daripada beliau..
aigoo.........

irfan khairi a.k.a ......

ape???suke ati aku r nak tulis pe....agagagagaga
a.k.a orang kaya la...agaggaga~
bes nye....duet banyak,.....
tapi ingat senang ke?huhu....umur 18 taun da pk kot
25 sukses...adoiii....cane de bole pk jauh cmtue ek
aku pon nak gak r......hehheehheehe

aghhhhh....gedikz tahap bangkai ayam tol r....tenet ni
aku bukan nak ape sangat pon...
nak biodata beliau je...hesy....
nak download pon kene sign up kejadah
harem tol....
kecik besar kecik besar je aku tengok
tenet ni an an an....!

agh!lantakla....aku da ngantok umpama anak kecil x cukup susu kasih sayang ni
aku blah r dari sini....bye
adios....salam

No comments: