Monday, March 28, 2011

Dimanakah KUNCI

sebelum aku bubuh tajuk kat atas tu..aku solat dulu...hehehheehe (da wktu solat sebenarnye...)
bagus an??hehe...biar dapat barokah..
ape ke taknye..lagi tadi rumate aku merangkap hamba abdi aku...(wakakkaakkaka)
menceceh cari dia punye kunci kete....hua3
padahal aku sorokkan...skunk pon nga cari g..nak menangis da aku tengok.kah3
aku da ketawe dekah2 dalam ati...aku tengah tahan je ni...hua3


motif?heehhehe....sape soh tarikh lahir area2 tarikh aku keluar hormon jahat
wkakaka~ aku tulis entri ni pon de still mencari ngan bersungguh bagai..

ni ke?xde rupe kunci kete pon

ni kunci toilet....muahahaha

peh!gaban kunci pe lak ni

ni aku punye....kunci duet..wa3

teroskan mencari ek....aku buat2 tolong carikan gak...ngeh3
tanduk da 3 da ni kat atas pale...wahahhahaha

p/s: gurauan semata2...kpd tika..sorry ko kene naik bas pg td sbb ta jumpe kunci kete..hahhaa
lain kali jangan tarok barang merata..weeheee~

No comments: