Thursday, March 15, 2012

lolll

yuhuhuhu...

lama3 gile x post apa2 pon kat blog aku ni..T_T
kesian3...
oh..bai de wei  by the way (sempat gak aku tanya kawan aku camne nak tulis bendalah tu..huhuh)
aku dah tukar nama blog aku..biar kasi cantek sikit walaupon x nmpak pon tah mane yg canteknye..huhu

x kesah le tu..suka ati,limpa ngan jantung aku r kan nak watpe pon ngan aku nye blog..hehehehe

em...aku x tawu r nak tulis pe g..xde idea dah..
oh ye..sekarang aku dah sem 4 so,,aku harap aku dapat teruskan perjuangan aku kat u tercinta aku ni ngan lebih gigih g...wu3...skema lak ayat..

aku sekarang memang malas gile tahap gaban nak update blog..dengan line tenetnye yang cam hampeh
memang menambahkan lagi le kemalasan aku utk update blog ni..wu3 sekali lagi..

oke la..aku nak adios dah..nite!!
assalamualaikum!^^

1 comment:

Ila9591 said...

okok..haha..aku un bru tau ko da 2ka nme blog..huhu